Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Από σήμερα Δευτέρα... δίαιτα!

Αχ! Αυτή η φράση ακούγεται στα αυτιά μου τόσο εκνευριστική. Γιατί να πρέπει να κάνω δίαιτα; Θέλω να φάω!!! Ξεσπάω στο φαγητό, όταν είμαι νευριασμένη τρώω, όταν είμαι λυπημένη πάλι τρώω και όταν είμαι χαρούμενη και πάλι τρώω για να χαρώ λίγο παραπάνω! Επειδή όμως είμαι άνθρωπος και έχω συναισθήματα και νιώθω πολλά πράγματα στη διάρκεια μιας μέρας, νομίζω ότι τρώω πολύ παραπάνω και δεν το συνειδητοποιώ.
Η ζυγαριά ανέβηκε ένα και 1/2κιλό και μπορεί να μην ακούγεται πολύ αλλά θέλω να το ελέγξω! Οπότε αποφάσισα από σήμερα να ξεκινήσω, μιας και είναι και Δευτέρα!
ΠΡΩΙ:
   γάλα 0% με κουάκερ( 2 κουταλιές της σούπας) (μπορείς να φας και γάλα 1,5% λιπαρα)
ή 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με μέλι (χωρίς βούτυρο ή μερέντα.)
ή μία μπάρα δημητριακών & ένα ποτήρι γάλα
ή ό,τι είναι υγιεινό και δεν ξεπερνά τις 400 θερμίδες.

ΜΕΣΗΜΕΡΙ:
Εγώ γενικώς προτιμώ το ψάρι γιατί είναι πλούσιο σε Ω-3 λιπαρά οξέα και κάνει καλό στην υγεία μας γενικά.Επίσης δεν τρώω κόκκινο κρέας γιατί έχε πολλά κορεσμένα λιπαρά τα οποία επίσης κάνουν κακό στην υγεία μας. Αν θέλεις να φας κόκκινο κρέας περιορίσου στη μία φορά την εβδομάδα.
   1 φιλέτο κοτόπουλο με ένα φλιτζάνι                                        (ή μακαρόνια, ή ρίζι, ή πατάτες κτλ)
ή 1 φιλέτο σολομού ή μια μερίδα σαρδέλες με δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης ή <<     <<
ή Αν έχει η μαμά σου λαδερά ή όσπρια, φάε ένα φλιτζάνι από αυτά + το ψωμί ή τα μακαρόνια που μπορείς να τα συνοδέψεις.

Εννοείται πως για να χορτάσεις θα φας σαλάτα εποχής. Αλλά πρόσεχε το λάδι. Ημερησίως δεν πρέπει να ξεπερνά τις 5 κουταλιές του γλυκού γιατί περιέχει λιπαρά. Πρέπει να είναι ελαιόλαδο.

ΑΠΟΓΕΥΜΑ:
φρούτα βέβαια. Κανονικά πρέπει και αυτά να τα προσέχεις γιατί και τα φρούτα παχαίνουν. Αλλά εγώ δεν τα περιορίζω. Τρώω όσα φρούτα θέλω. Φρούτα μπορείς να προσθέσεις και κατά τις 10 αν ξυπνάς πρωί. Εγώ δεκατιανό δεν τρώω γιατί σπάνια ξυπνάω πριν τις 10.

ΒΡΑΔΥ:
   γιαούρτι 0% . Μπορεί να είναι και φγιαούρτι με φρούτα.
ή τοστ με ψωμί ολικής άλεσης και τυρί-γαλοπούλα χαμηλών λιπαρώ. (κάτω από δέκα% και κάτω από 5% αντίστοιχα) +σαλάτα
ή 2 αυγά βραστά + σαλάτα
ή σαλάτα ενισχυμένη. Συνδύασε με φριγανιές και τυρί ή γαλοπούλα. ελεγχόμενες ποσότητες. Είναι βράδυ.

Η σαλάτα η απλή μπορεί να συνοδεύει κάθε γεύμα. Το ποτό είναι ένα ταιράστιο κεφάλαιο. Μην κάνεις απλά καταχρήσεις. Τον καφέ σου πιες τον όπως θες!

Βέβαια όλα αυτα θα σε κάνουν να χάνεις περίπου ένα κιλό την εβδομάδα, αναλόγως με το βάρος σου. Αλλά για να δεις θεαματικά αποτελέσματα είναι απαραίτητο να κάνεις και γυμναστική. Θα το συζητήσουμε σε άλλο άρθρο αυτό.
Καλή αρχή σε εμένα και σε όποια άλλη ξεκινήσει!!!!
  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Nikos Sf | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | ewa network review