Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Ποια σχέση θεωρείται επιτυχημένη;

   

Μάλλον Μαρία είσαι η μούσα μου.. Όσες μέρες κάνουμε πολύωρες συζητήσεις θέλω να γράψω άρθρο στη συνέχεια... Τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει μια σχέση ; Ας το προσδιορίσουμε αρχικά με κριτήριο το χρόνο.
Η αρχή, η μέση ή το τέλος της; Το έχετε σκεφτεί ποτέ; 
Από που φαίνεται εν τέλει η αγάπη;Από το πώς φέρεται για να σε κερδίσει; (που όλα είναι παραπάνω από τέλεια), από το πώς φέρεται για να σε κρατήσει; ( σημαντικότατο, καθώς η παρουσία του άλλου, η αντοχή του, η επιμονή και υπομονή, η στήριξη , η αγάπη είναι όλα όσα κάνουν τη σχέση να έχει διάρκεια) ή από το πώς φέρεται όταν πέσει η αυλαία; ( πώς μιλάει για σένα πίσω από την πλάτη σου; πώς σε έχει στο μυαλό του τώρα πια; Θα σε βοηθήσει αν χρειαστεί ή θα σε σπρώξει στο γκρεμό;)
 Τι σχέση σου αρέσει; Αυτή που η Μαρία αποκάλεσε χλιαρή (δηλαδη γλυκιά και να μην διαφωνείς ιδιαίτερα κτλ), αυτή που εγώ αποκάλεσαι καυτή σε σημείο να σε καταστρέφει (γεμάτη ένταση και διαφωνίες αλλά και με φλόγα), κάτι στη μέση; Και αν εσύ θες ένταση και ο άλλος χαλαρότητα ή το αντίστροφο; Τι συνεπάγεται μια επιτυχημένη σχέση λοιπόν; Να βρεις την κατάλληλη στιγμη, τον κατάλληλο άνθρωπο με τα ίδια θέλω ;
 Αχ, αυτή η άποψη μου φαίνεται μοιρολατρική. Δεν μπορώ να τα αφήσω πια όλα στην τύχη, δεν είμαι 18 ούτε 20. Αποφασίζω και ορίζω το μέλλον μου με τη δύναμη των επιλογών μου. Και τώρα έρχεται το άλλο αν.. ΑΝ κάνεις μια λάθος επιλογή; Τι συνέπειες μπορεί να έχει; Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε τις επιλογές μας. Άρα αποκλείεται να είναι τόσο καθοριστικά τα λάθη μας, που θα διαμορφώσουν τη μοίρα μας.
Και τέλος ας καταλήξω .. Αυτό που κάνει μια σχέση επιτυχημένη είναι το συναίσθημα. Δεν έχει σημασία αν η σχέση είναι αρμονική ή αν είναι λίγο σανγαμωτοκερατομου. Ούτε μετράει αν χωρίσεις πάνω στα νεύρα σου εκατό φορές, ούτε μετράει τόσο αν σου κρατήσει το χέρι όταν περπατάτε στο δρόμο. Αυτό που μετράει όμως είναι η ύπαρξη αληθινής αγάπης. Αυτής που όλα τα βλέπει , ακόμα και τα ελλαττώματα, αλλά έχει μάθει να παραβλέπει και να δέχεται. Που δε χρειάζεται "αποδείξεις" αντικειμενικές γιατί μέσα της γνωρίζει. Η αγάπη που είναι δίπλα σου στα εύκολα και στα δύσκολα και σε γεμίζει με αγκαλιές και στήριξη. Η αφοσίωση και η πίστη. Όλες οι σχέσεις περνούν από φάσεις απελπισίας. Από φασεις "τι κάνω εγώ εδώ πέρα ακόμα" . Όλοι τα ζήσαμε και θα τα ζούμε. Όταν όμως η απάντηση στο "τι κάνω εγώ εδώ πέρα ακόμα" είναι αγαπάω και θέλω και με αγαπάει και θέλει ... τότε φίλη μου/ φίλε μου αυτό το εδώ και τώρα να το κρατήσεις, μην το χάσεις από τα μάτια σου γιατί αυτό αξίζει!!!!
Ας μη γελιόμαστε, Ο πρώτος έρωτας θα φύγει έτσι κι αλλιώς από όλες τις σχέσεις. Και το μόνο που μετράει είναι να έχει γίνει αγάπη.... Αγάπη με δύναμη και θέληση!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Nikos Sf | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | ewa network review